Beauty Diary // jewelry edition

smycken1 smycken2

Smycken för mig måste ha kvalitet och stilren design. Jag tål inte krimskrams och konstiga trendmotiv. Det värsta jag vet är krimskrams, jag spyr nästan på det.

Dessa smycken har jag med mig här i Spanien, det väldigt ”bohem” men ändå elegant. Mina favoriter är Sence Copenhagen ( de små guldkroki med brun agat och de lite större i matt guld och tre stenar i varma färger ).
Visst kostar de en del, men det är värt det. Dessa har jag använt varje dag i princip.

Men dyrt är inte alltid bäst, jag har ett par godingar från H&M här också, ser ni vilka…? 😉

Nu – BADAAAA 😀 😀 😀 Tjoho.

8 reaktioner på ”Beauty Diary // jewelry edition

Kommentera

