Two pieces of great art

art1 art2

 

Jag är äntligen klar med mina två beställningar från en stamkund. Gud, vad jag kämpat. Hen ville att det skulle vara varma färger och lite obscent. Me gusto mucho.

// Two orders. Obscure and warm, me like!

2 reaktioner på ”Two pieces of great art

  1. ”Jag är äntligen klar med mina två beställningar från en stamkund. Gud, vad jag kämpat. Hen ville att det skulle vara varma färger och lite obscent. Me gusto mucho.

    // Two orders. Obscure and warm, me like!”

    obscure och obcent är inte sama sak.

Kommentera

