I love shopping

Shoppingen i Alicante är helt över mina förväntningar. Love love love.

o1

Jag ääääälskar Clarins. Fick bli två basic products. 

o2

… Och en liten väska från Primark! Nio euro, helt sjukt?!

o3 o4

Orm! SzzzzZZZZzzzz…!! 49 euro.

o5

Avslutar med dagens porriga bikinibild! 😉 Puss.

10 reaktioner på ”I love shopping

  1. Primark är underbart! Men måste bara varna dig (om du inte redan shoppat där förr) sakerna håller precis lika bra som man kan förvänta sig efter det priset. Så använder du väskorna mycket, kommer dom inte vara användbara efter oktober månad 🙂
    Kram!

  2. Självklart tycker jag att du ser bra ut 🙂 det tycker jag.
    Men samtidigt förstår jag också att du har kille och inte bara åker iväg till andra 😉 det tycker jag man ska respektera och inte bara fråga om du är kåt och vill knulla

Kommentera

