FUCK

Alltså vårt INTERNET… Det är helt katastrof. Igår gick jag och min man till IT-butiken fyra jävla gånger. Betalade säkert 2 000 för att få fint nät tills vi åker hem den 1:a augusti.

Det är stressmoment utan internet, jag är beroende av skiten. Vill inte, men jag har grejer att sköta. Arrggghhh….

Hur mår ni? Här är det som vanligt superhärligt. Börjat få rikligt med färg då jag badar hela tiden i vår pool. Sedan målar jag på kvällarna, det är helt fantastiskt.
En så vacker liten semester innan jag åker till Berlin för att börja med mina projekt. Man behöver vila, annars mår man kasst.

Jaja, jag ska inte tjata om ytligheter… Här får ni en liten bildbomb! 😉

a1 a2 a3 a4 a5

2 reaktioner på ”FUCK

  1. Åh det ser helt underbart ut! 😀 Men internet – det är en lugnande känsla…I know! Njut av din semester nu 😀

Kommentera

