Long gone but now here

o1 o2 o3

 

Jag kan LUGNT säga att jag har det finfint här. Dock har vi inte haft wifi förräns nu, så går allt som det ska blir uppdatering som vanligt nu.
Åh, vi har haft så mysigt, ätit gott och solat. Jag är en riktig brunfis nu 😉
Jobbar volontärt som bildlärare för små barn också, riktigt givande. De är så söta, lär sig supersnabbt! Jag har jobbat i två dagar nu, och de är redan riktigt duktiga.
Tålamod och ärlighet är mitt recept. Är de inte duktiga säger jag det, slarvar de får de en smäll, sedan tvingar jag dem att inte använda sudd. Sudd förstör, sabbar ens kreativitet.
Finns inget som är mer härligt än att se de små barnen leka med alla Widerstedts dyra pennor. De har aldrig sett något liknande.

Vad gör ni då? Är det härligt i Sverige? Hört att det är varmt, men inte som här. Nu ska jag sova, så hörs vi imorgon. Lovar grym uppdatering! 😉

4 reaktioner på ”Long gone but now here

Kommentera

