Chaos in Spain

Sådär ja, nu kan jag blogga.
Förlåt för min frånvaro hela dagen igår, men ni ska få lite updates.

Flyget gick bra, det som gick åt helvete får ni veta sen. Jag var riktigt nervös precis när jag skulle kliva på, men lugnade ner mig sen.
”Spanien, privathus och pool, yum!”
Fyra timmar flygandes, satte på American Psycho till min pensionärsgrannes stora förtret, men jag tror hon gillade filmen iallafall;) Inte kunde hon sluta glo…

o1 o2

 

Glömde ALLT smink hemma i Sverige… Fick bli lite Clarins från tax freen, visar sen!

Jag anlände, tog bilen till vårt lilla hus. Bytte om snabbt som katten till badkläder för ett dopp. Njöt av värmen och vattnet i flera timmar, bara njöt.

o3

Såhär bor våra grannar, visst är det mysigt område?

o6

Sedan minns jag inte ett skit. Jag vaknar upp i vår säng med tre liter vatten bredvid mig.
Att bada i fem timmar leder tydligen till solsting. Jag hade nästan ramlat på botten där i poolen, så jag hade tur som blev räddad.
Men det var inte så farligt, jag har ju människor som tar hand om mig. Men ändå, att jag kan vara så dum.
Så oroar jag mig för flygresan när den riktiga faran är här i villan. Haha!
Men nu blir det mycket vatten, inget bada i poolen utan vatten.

Ni ska få en liten rundtur på vårt hus här i Spanien snart, håll utkik 🙂

o5

o4

Puss.

3 reaktioner på ”Chaos in Spain

Kommentera

