The ugly man

rise rise2

 

Ugly man

 

När jag var liten målade jag alltid fula ansikten, gärna stora breda näsor och elak blick. De andra flickorna målade prinsessor med långt hår och en rosa krona på huvudet.
Vet inte varför, men jag dras till det fula. Alltid gjort, det är mer intressant. Visst kunde jag också måla fina prinsessor… Men det var tråkigt!
En människa med karaktär, ett drag som sticker ut kommer man ihåg. Ett perfekt ansikte glömmer man bort.
Jag vill aldrig göra om mitt ansikte, jag har drag som syns. Mitt ansikte kommer ni alltid komma ihåg!

Ugly man är den sista delen av min lilla kollektion. Jag hoppas ni kommer bära med er honom överallt ni går… *hint hint* 😉

4 reaktioner på ”The ugly man

  1. ÄLSKAR breda näsor. Kan inte fatta varför folk sminkar sina näsor smalare. En period stoppade jag tamponger i näsborrarna för att töja ut min näsa så den skulle bli bredare. Lite off topic men var bara tvungen att ta tillfället i akt att hylla den breda näsan. Fick jag önska en sak utseendemässigt så vore det att min näsa var bredare. Smaken är som baken I guess 🙂

Kommentera

