Off I go – I guess

Gaaah… Försökt sova hela dagen så jag kan vara uppe inatt och packa. Omöjligt, jag är nervös.
Flyga flygplan var något som var helt ofarligt för mig, men nu är det svårt. Jag är rädd att jag ska flippa. Samtidigt måste jag sätta mig på det där flygplanet,
jag tänker inte vara rädd längre. Livet är till för att levas, inte gömma sig bakom rädslor och fobier.
Att hjärnan kan skrämma upp en så, och inte blir det bättre att jag kollar Final destination just nu… 😉 Näh, den är rätt rolig. Stifler från American Pie är ju för söt.
Men iallafall, jag är nervös. Svettig och svullen, jävligt hungrig också. Äter hela tiden, förstår verkligen inte vad som hänt. Ätit godis hela dagen och nu väntar jag in min mozarellapizza.

Imorgon klockan 11 kommer jag exponera det sista. Klarar jag detta, klarar jag allt. Livet är inte till för att vara rädd för det okända.

hohohohoOsminkad au naturale!

Spanien, I’m waiting for you!

 

9 reaktioner på ”Off I go – I guess

  1. Har aldrig varit flygrädd men efter att ha sett Final Destinations (originalet, givetvis) flygkraschscen på bio drömmer jag regelbundet – to this day – om hemska flygkrascher. Trösta dig med att det är större risk att CIA offrar dig och ett gäng andra oskyldiga individer i en false-flag operation än att du verkligen störtar på riktigt.

  2. såg att du hade skrivit att dina fötter var svullna, plus att du börjat äta mycket… det är tidiga tecken på graviditet, du kanske har en liten bebis i magen? 🙂

  3. Hej Hanna! Just nu är jag riktigt nöjd. Jag är nöjd över att du skriver om mat. Rädslan för mat är tragisk på ett sätt. Unga flickor är rädda för vad de stoppar i sig, och äter istället för små och för få potioner. Du är en förebild för många, därför blir jag nöjd när du skriver om saker som ”bryter mönstret”. Många kändisar (absolut inte alla) förespråkar om dieter och olika metoder. Bättre att äta mycket mat tycker jag och sen ut i det fina vädret!

  4. Du är ju en riktig skönhet, även utan smink (om jag fick välja mellan sminkad hanna och naturell hanna hade jag lätt valt naturell, du är riktigt vacker utan smink) och även en stor och bra förebild för de yngre måste jag även tillägga.

Kommentera

