Killed ones

lol lol2

Porry lady today 😀

LOL3

 

 

Fy fan… Inatt flög det en äcklig harskrank (förlåt, jag kan inte stava det tror jag? ) i mitt sovrum. Hörde hur den lät likt kackerlackorna på Bali som myste under min bungalow.
Försökte hitta den, bussa hunden på den, tillslut var den på taket.
Tog den största stol jag kunde hitta och SMACKADE den så den dog en långsam och pinig död.

Sedan somnade jag!

Nu ska jag träffa min fina vän Tina för att käka något. Widerstedt är alltid hungrig nuförtiden. Trött och hungrig. Gärna måltider som pizza, godis och coca cola. Tur att jag tränar så hårt så jag inte vaknar upp som en ballong 😉
Sedan gråter jag hela tiden, jag grät för att Cookie låg på mitt huvud inatt. Hon såg så söt ut.
Gråter nästan för att grannen är så söt som alltid hälsar på mig.

… Är jag normal eller störd ?! Puss.

9 reaktioner på ”Killed ones

  1. Haha, sådär är jag också, kan fan gråta till en reklam på TV, eller få tårar i ögonen för att ett löv ser lite extra fint ut 😀
    Kanske du har personlighetsdraget HSP, alltså har ett översensitivt nervsystem och kan ta in starkare intryck än majoriteten? Många kreativa människor har detta, prova läs på om det! Det är alltså inte någon diagnos, utan ett helt naturligt personlighetsdrag som även finns hos djur.

  2. Gravid? 😛

    Annars känner jag en person som är precis likadan. Gråter så fort det är något roligt/sorgligt :3

    Ha en bra dag finaste ❤

  3. Hej fina du! Jag frågade ju sist om du kunde rita av dig själv o nu undrar jag om du kan rita av din hund??:)
    Han är så söööt!:)

    Kramiis

  4. Vad hade harskranken gjort för ont.?
    Den attackerar inte som myggen gör.
    Vidrig inställning till vissa levande väsen du har Hanna.
    Varför såg du till att den fick en långsam och plågsam död?
    Du är inte en god människa.
    Ditt största intresse tycks vara dina svullna ankläppar. Man ser att det är där du har din uppmärksamhet. Du….det finns intressantare saker att fokusera på än sina egna läppar!!!

    1. Har hon ens tagit upp sina läppar? Det är du som har stora problem om du lägger ner energi på något som bara stör dig egentligen, som den här bloggen. Förslår att du slutar läsa den, eller får dig ett välförtjänt nyp i sänghalmen så ditt humör blir bättre!

  5. men GodMorgon Widerstedt hur r lget med Widerstedt idag hoppas att Widerstedt mr s SUPERBRA idag fr det gr ju Henrik VarjeDag men vilken MycketSnyggtfoto det r p Widerstedt och Henrik tycker ju att Widerstedt Ser ju s JTTEBRAUT.Med mnga Vnliga hlsningar ifrn Henrik som hejar p MALMFF

Kommentera

