THANK YOU !!!

fan6

Jag säger det igen – och igen, TACK för era fina mejl ni skickar till mig. Hade jag haft tid hade jag svarat er, men ni ska veta att jag läser varenda ord av vad ni skriver.
Det är tack vare mina fans jag bloggar igen, och att jag kunde resa mig upp med huvudet högt från det helvete jag genomled från början av december 2012.
När framtiden var svart och jag förstod inte varför jag skulle fortsätta. När hela min värld gick i bitar för jag fick cancern panikångest.
Jag tänkte på er, hur ni väntade på en uppdatering. Men skulle jag uppdatera om att jag fick läkarvård flera gånger i veckan för att ens kunna gå ut?
Inte ville jag visa mig svag för er, det går ju inte.
Tack, för att ni hjälpte mig bli frisk. Jag vill hjälpa er nu, få er att må lika bra som ni fått mig att må.

Tack, för att ni läser min blogg och gör mig glad. Ni är bäst. Hörs imorgon, puss mina älsklingar.

SAM_6209

Den här bilden publicerade jag på bloggen i början av januari.
Det ni inte visste var att jag exponerade. 

Enligt kbt ska man utmana sig själv,
och i detta fall lade jag ut en bild där jag visar mig som svagast.

En bild när jag gråter.

3 reaktioner på ”THANK YOU !!!

  1. Hanna, skönt att du mår bättre nu än i vintras. Hoppas att du kommer att skriva en bok om det. Jag skulle vilja läsa den

  2. Hej!
    Börja läsa din blogg alldeles nyss , du är mystisk på ett positivt sätt och det gillas 🙂 tiden går fort när man läser din blogg såhär på nattetid när man inte kan sova.
    Synd att man inte kan skicka meddelanden till dig på fb 🙂

    Ps. Härligt o höra att du mår bättre!

    Mvh Johanna.

  3. Jag läser din blogg väldigt ofta .
    Du är en väldigt intressant person och verkar vara väldigt djup !
    Fortsätt med det du gör , va dig själv! Du är så jäkla smart och så jävla cool !
    Love it !

Kommentera

