Looks that kill

b1 b2 b3

 

En knapp eller två gör en gott hela dagen 🙂

Hoho, god morgon. Vaknade precis. Måste vända tillbaka på dygnet nu, kan inte vara uppe till fem på morgonen och sedan dröna till fyra.
Näh, jag och min ryss har varit och tränat precis. Eller, han tränar genom att lyfta mig i luften. Jag tittar mest på, tycker det är tråkigt med gym.
Springa och jogga är skönt, får man rensa tankarna lite.

Imorgon ska jag vara social, ska träffa en gammal kär vän som varit i Vietnam och backpackat. Skulle åkt dit men valde Singapore istället. Vietnam känns så ostabilt… Mycket gropar där, lite som Ryssland.
Extrem fattigdom och löjligt rika. Trist det där, men vad gör man?

Nu kärlekstid! Puss!

2 reaktioner på ”Looks that kill

Kommentera

