Part two ( Graph # 2 ) – progress

graphic3

 

Åh, älskar henne. En vacker rutten alv – obscent när det är som bäst!
Längtar sååå tills ni får veta vad det är jag pysslar med… 😉

Min mejl väller alltid över med beställningar och frågor från er. Priser, specialarbeten, uppdrag med mera. Eftersom jag inte har tid att besvara alla era brev personligen ( skulle såklart vilja ! )

Alltså, priser varierar ju. Jag tar allt från 1500 till 39 500 beroende på vad ni vill ha. En liten miniskiss som kanske tar 2 timmar tar jag såklart inte lika mycket som om jag skulle göra ett jättestort alster i olja.
Självklart vet jag om att jag har väldigt unga fina tjejer och killar som läser, och då finns det ju vissa saker som inte kommer bränna sönder er plånbok lika mycket.
Men gå efter det, då blir det mindre jobb för mig att svara på vad priserna är.

Sedan det här med tid, jag fick över 80 beställningar sen jag började blogga igen, det är jättekul såklart. Men av 80 seriösa mejl har jag endast gjort 5 verk. Så även om ni vill betala kan jag inte garantera att det finns tid över.
Varje tavla jag gör måste ju bli personlig och bra.

Btw, vad säger ni om att hjälpa en hemlös? 😉 Tavlan är inte uppe i så mycket ännu, men vad den går för räknas inte. Bara 24 timmar kvar att buda 🙂 Tryck här !

5 reaktioner på ”Part two ( Graph # 2 ) – progress

Kommentera

