Love day

look1 look2

 

En oduschad trött Widerstedt var hungrig idag!


look3

Ryssen tyckte jag borde visa mitt smink här på bloggen… Öh?

look4

Nam Nam 😀

look5

 

Man har ju haft snyggare dagar.

 

Hej på er! Vad gör ni? Så härligt väder idag… Nästan för varmt. Jag har sovit och ätit, inte lätt när man jobbar 24/7.
Har beställt massor med grejer till studion i Berlin, de ska skickas med fedex… Bör jag vara orolig att de inte kommer innan fredag?
De har ju inte direkt världens bästa ryktet om man säger så…

Annars är allt fint, jag har prioriterat bort bloggen lite några dagar, hoppas ni inte är arga på mig! Jag har så många ordrar och jobb nu så det känns nästan som jag tar på mig för mycket. Måste ta det lugnt, andas…
Kommer aldrig vara den stissiga HW jag var innan, jag tänker verkligen på om jag orkar med allting nu. När man bränt ut sig en gång blir man mycket uppmärksam på tidiga tecken.

Vi hörs lite senare, puss på munnen!

 

// Been eating and sleeping all day… Life is beautiful! Anyone who knows about Fedex delivery times? Worried, do you think my stuff will arrive before friday? Kisses.

4 reaktioner på ”Love day

Kommentera

