HP ENVY X2 11-G001EO

Såhär är det, jag fick en dator av min fästman för ett tag sedan. Problemet är att jag känner att den är för krånglig för mig ( jag förstår inte alla dessa nya funktioner och diverse extra effekter )
Så istället köpte han en annan dator till mig som fungerar mer för mina jobb och uppdrag.
Den här datorn är tydligen super high tech och är en surfplatta och dator i ett.

TÄVLA1 TÄVLA2

Dags för min första tävling, och såhär gör ni för att delta.

1. Du måste länka till detta inlägg på din facebook. Skriv till exempel ”Jag tävlar hos Hanna Widerstedt via denna länk https://widerstedtx.wordpress.com/2013/07/13/hp-envy-x2-11-g001eo/#respond
2. Skriv en kommentar om att du deltar, dock inget måste eftersom jag ser på wordpress vilka som delar, samt facebook.
3. Tävlingen avslutas den 25:e juli och datorn skickas den 1 augusti.

Info om datorn:

  • – 11.6″ IPS-pekskärm med multi-touch
  • – Intel Atom-processor
  • – DualCore gör datorn snabbare
  • – 2 GB RAM-minne
  • – Blixtsnabb SSD-hårddisk
  • – Intel HD-grafik
  • – HDMI-utgång
  • – Windows 8

Lycka till !

22 reaktioner på ”HP ENVY X2 11-G001EO

  1. Jag är med! 🙂
    Har delat, Esra Violet Colak 🙂 ❤ Älskar din blogg Hanna (inte för tävlingen skull som jag skriver detta), ser verkligen upp till dig och du är min idol, skulle göra allt för att träffa dig någon gång och ta en bild! Min dröm! :O <33333

  2. nackdel med datorn är att ibland när man stänger igen den så den går ner i väntläge startar den inte igen när man tar upp den, går inte att få ur den ur viloläge, utan måste stänga av den på knappen och starta om den igen ><

Kommentera

