Fuck off and die

… Dagens skämt måste vara ett mejl jag fick. 

” Tjabba Hanna! Sugen på att gästa vår klubb XXX i XXX i slutet av juli?! Fri bar, dans, och massa fans såklart! Vi erbjuder dig 8 000 sek på plats, hotell ingår! TJA DÅ!”

552022_398411070213647_1892518495_n

 

Mitt svar:

Hej! Jomen absolut, släng in mig i denna fartfyllda klubb med diverse löst folk och fulla människor. Jag dricker ju inte alkohol, så det lär ju bli riktigt kul! 8 000 kronor, säger du? Skattar vi på detta eller kör ni svart? Ska nog tipsa nu angående er seriösa verksamhet.
Vad har ni för planer för mig? Stå vid baren och servera lite sprit kanske? Kul!
Är det roligt för er att bjuda in en sån som jag, det vill säga en person som tycker det är hjärndött med alkohol? Läser ni min blogg?
Tror ni jag och dessa fulla drägg kommer ha något gemensamt, kanske?
Tack, men nej tack. Inga pengar i världen får mig att larva mig på er nattklubb.

1194986462987732710smiley106.svg.med

 

Buu huu…

2 reaktioner på ”Fuck off and die

Kommentera

