Buy buy buy, make me rich

notcleanenough

 

SHITHEAD

 

Phew! En kund har varit här hela dagen och kollat in mina tavlor. Han är en stammis, och ganska folkkär. Dock är alla mina klienter inom säker sekretess.
Kan säga att jag kan ha det riktigt trevligt i Alicante nu… 😉

Vad gör ni? Jag ska snart ta en härlig dusch och göra mig redo inför morgondagen. Packa, packa,packa. Borta i Spanien i 14 dagar, sedan hem till Sverige i två dagar… And then Berlin.
Det ska bli så skönt att lämna landet för något nytt. Jag är för stor för fjuttiga Sverige. Det här avlånga landet gör  mig galen. Brist på kreativa människor ( förlåt, menar såklart inte alla), den kalla stämningen och så vidare. Varför vill man ens bo här?
Förstår verkligen inte, de flesta är stela och skulle aldrig kunna tänka sig att göra något som inte faller inom ramen.
Se mig, men se mig inte för mycket.
När jag är full är jag rolig. Nykter trist likt färg som torkar.
Hugga andra i ryggen. Anpassa mig efter andras mått.

En typisk svensk. Yuck.

4 reaktioner på ”Buy buy buy, make me rich

  1. ÄNTLIGEN en blogg med text som är intressant ! Inget hjärndött babbel om vem och vart man fikat under dagen, vem som hade finast kaffekopp, nyaste skorna eller nytt hårspänne.. Jag känner igen mig så mycket i det du skriver! Nu för tiden när man inte dricker alkohol ligger telefonen knäpptyst hela helgerna! För jag är ju tragisk och torr som inte dricker. Jag ”hänger inte med” i deras tempo då. Men jag känner ändå att jag ligger så långt före, att jag växt ifrån dom. Du har rätt. Sverige är för litet för dig! Dina tavlor är fantastiska! Jag är inte alls insatt i konst osv, men man kan väl titta på en tavla och tycka ”fin”. Men dina tavlor är talande! Fortsätt med det du gör och lycka till !! Glöm inte att blogga när du hinner 🙂

  2. Haha jag förstår att du saknar LV. Du har en troll-gen som fick fritt spelrum då. Nu måste du ju bete dig som folk, så det är bara ibland du släpper på; som i din hatasverigetirad ovan. Was it good for you? Aja (!) kul att läsa i alla fall.

Kommentera

