Me as a gypsy

Jag är riktigt pendant jag – not !
Det värsta jag vet är att städa… Finns inget som är så tråkigt. Det är mer roligt att se på färg som torkar. Varför ska man städa, btw? Vem är det som kommit på den regeln?

Sömnen var kass, svettas på nätterna så mitt lakan är helt dyngsurt… Förstår inte vad som kan ha hänt mig? Ryssen tycker vi ska köpa sånt där genomskinligt papper för de som kissar på sig av misstag… 😉

Tack för era stöttante kommentarer och mejl, ni anar inte vad ni  betyder för mig. Så jävla grymma ni är. Tack!
Idag kommer jag ha en riktigt fet tävling till er, kika in senare!

sunk1

sunk2

sunk3

En reaktion på ”Me as a gypsy

Kommentera

