The hot body

body1 body2 body3

 

 

Varning för hetaste beach bodyn!

Fan vad nöjd jag är. Ska köpa en vit bikini idag och showa med i Alicante sen. JAG MENAR KOLLA IN MIN KROPP?!! Jeeesus…

7 reaktioner på ”The hot body

  1. Man ser ju dock att du photoshopat på vissa ställen. Jesus vilken kropp… Samma gamla osäkra Hanna här ser jag.

  2. Jag trodde det va precis såna här inlägg som skilde den seriösa konstnären som är en förebild för unga kreativa och vill visa djup och mening från den mediakåta egocentriska Louis som ligger med Jockiboi och snortar kokain..? Verkar vara den samma. Igen.

Kommentera

