Baby Widerstedt

old1

Självporträtt

old2

 

Random X2

 

 

 

Åh, jag hittade de här supergamla målningarna jag gjorde när jag var 12. Gud, så länge sen… Snart tio år sedan.
Stilen är ju sig lik, bara att den utvecklats enormt. Helt sjukt vad tiden går, dessa skapelser gjorde jag i min ensamhet i vårt gamla hus.
I gillestugan också, så kliché… 😉

Nu är frågan.. Vad gör jag med dem?

 

10 reaktioner på ”Baby Widerstedt

  1. OMG hanna! Ditt porträtt blev ju as bra;)
    Många tycker att jag målar bra men du målar 1000 gånger bättre! !

    Kramiiis♡

  2. Jag tycker du ska spara dom eller ge dem till din familj.
    En dag när du blir en känd konstnär worldwide så kommer dom
    vara värda en hel del. 🙂

Kommentera

