Sunday fuck

sunday1 sunday2 sunday3 sunday4

Jag är söndagsgullig idag. Håret är ruffsigt … 😉 Älskar att vakna upp på en söndag, inte bakis, inte seg, utan direkt ut för ett joggingpass. Äta god frukost, kela med min älskling, planera inför nästa veckas äventyr.
Lät jag riktigt hurtig nu?!

Ser fram emot alla mediajobb jag har framför mig, allting är fullbokat nu verkligen!

Nu ska jag göra klart min order, det är till en mycket speciell person som ni säkert vet vem det är… Hörs senare!

Puss!

 

Face Feel är den ledande ansiktsmasken i USA. Nu är den äntligen lanserad i Sverige! Vi garanterar ett perfekt resultat. Alla pormaskar och finnar försvinner redan efter första gången. Erbjudande 99;- (frakt ingår) istället för 299;- Tryck här för mer info

2 reaktioner på ”Sunday fuck

  1. häääär är inlägget hehe.. undrade vilket läppstift eller läppglans du har på denna bild samt vilken nyans? 🙂 kram

Kommentera

