Masterpiece

Åh, jag har velat berätta det här så länge för er. Men nu får ni faktiskt gissa er fram.
Jag blev SÅ smickrad när jag fick en förfrågan av en person jag verkligen ser upp till. Hen gillade vad jag gjorde. Hen ville ha ett verk av Widerstedt.
Det är overkligt, det är så overkligt. Åhhhh…

tilllindemann tilllindemann1 tilllindemann2

Här har ni ledtrådar.

… Hen var i Sverige för inte så länge sedan
… Personen kan vara den enda ”kändis” jag blev starstruck över
… Ja, det var kärlek vid första ögonkastet. För min del då.

Till Lindemann såklart! 😀

18 reaktioner på ”Masterpiece

  1. Ha!
    I knew it was you. The cute girl with the jet black hair wasn’t with Mr Lindemann for nothing.
    Love this piece.

  2. såg dig på blåvalla.. var det du som var med dom under pausen?? såg en skymt av dig tror jag..
    vad säger din pojkvän om det?? tror inte att ni bara pratade konst direkt…

  3. Trodde du ljög om det inte vore så att du ska vara med i Berlins största utställning för konstnärer… Good for you…

  4. HÄRLIGT att din fästman går ovetandes om att du hänger med dom där tyskarna backstage…………………………….. -.-‘

  5. When will you translate your blog to english? Google translate makes all your blog posts so fuzzy…

    Love this latest piece, delicate!

Kommentera

