Perfekt skin

o1 o2

 

Får dagligen tonvis med mejl angående Face Feel. Tänkte gå igenom hur det fungerar.

Ni får hela tio masker för 99;- och då bjuder vi på frakten.
Masken appliceras precis som en vanlig mask. Ni väntar tjugo minuter, drar sedan försiktigt bort masken.
För extra effekt, gör detta efter en varm dusch så porerna är öppna.
Resultat redan första gången, alla era pormaskar kommer dras ut, kvar finns en ren och fräsch hud.
Vanliga finnar torkas ut och rengörs när masken är på.
Facefeel säljs endast på utvalda skönhetssalonger i USA, den finns bara genom denna hemsida.
Ja, jag lovar er att den fungerar. Jag om någon borde veta, den är helt fantastisk. Se mina ofixade bilder ovan, det är ert resultat.

För att få den för 99;- istället för 299;- köper ni masken via denna länk. Tryck här!

7 reaktioner på ”Perfekt skin

  1. fick den för en vecka sen och är så nöjd 🙂 den funkar verkligen! ska köpa fler nu så jag har 🙂

  2. Ja, jag håller med alla 🙂 Face feel är jättebra 😀 Billig också 😉 Tack för tipset bästa Hannah W 😀

  3. Hanna, fan vad jag är dum i huvudet……NU fattade jag att vi ligger i samma portal ( eller vad det nu heter….) då är det lättare att följa dig! Nu ligger du som favorit på skrivbordet ( och har gjort sedan LV tiden! ) men nu slipper jag klicka runt där för att komma in hit! Nu blir det lätt som en plätt!
    /a

Kommentera

