Writing a book

Vad gulliga ni är som tycker om mina texter! Ja, jag har planerat att ge ut en bok, faktiskt. Jag vet att det är flertal bloggare som kopierat mina texter, men vad är det man säger…
De som inte är unika måste kopiera någon som är unik.

Blir lika smickrad varje gång någon kopierat mina idéer. De har ingen kreativitet, de föddes helt enkelt utan en.

Jag älskar det morbida och obscena. Skriver jag en bok ska den ha en handling som är unik. En ung kvinna som sakta börjar intressera sig för de döda, de ger henne trygghet. Hon mår så bra av odören, döden är trygg. Den finns alltid kvar.
En man som älskar sin fru mer än allt annat, han måste bevara henne som hon är. Hon börjar bli ful och rynkig nu.
En kvinna i övre medelåldern vill inte åldras längre, hon har allt i materiell väg men inget kan köpa skönhet. Hon tycker sitt barnbarn är så vacker, huden är len och helt fri från rynkor.
Kvinnan blir desperat efter ungdom, hon kan gå över lik för att bli ung igen. Till ett pris kan hon få det hon suktar efter, men hur långt är hon villig att gå?

… And so on. Nu brainstormade jag idéer bara.

a1 a2

Jag vill ge ut en bok 2014, kanske ska det bli mitt mål? Vad tror vi? 😉

6 reaktioner på ”Writing a book

  1. I din bok kommer du skriva om att lura landet som LV? Jag vill vetta hur det var att spela den rollen 24-timmar om dygnet?

  2. Hej. Jag väljer att skriva detta inlägg lite senare. Jag vet att du spelat en roll men man vet ju inte om du vänt på rollen och nu fortsätter att spela? Jag hoppas att du inte driver med panikattacker, ångest osv? Är det du, eller är det här ännu ett ”trick”?
    ________________________________________________________—????????

Kommentera

