Marc By Marc Jacobs

o1

 

Igår var en sån där pissig dag med ångest och allmän depression. När jag har såna dagar låter jag mig själv ligga i sängen och bara tycka synd om mig själv, istället för att pusha bort det.
Man är ledsen av en anledning, oftast av något undermedvetet. Iallafall så kom ryssen över och gav mig en liten present… 😉

God morgon på er förresten, allt bra? 🙂

o2Mina andra två, köpt i Singapore och Marc by marc Jacobs butiken här i Stockholm. 

2 reaktioner på ”Marc By Marc Jacobs

  1. Vad tycker du om mobbning? Själv är jag det och hatar livet. Mitt självförtroende är hur lågt som helst. Har du tips till mig?:(

Kommentera

