Food lover

hw1 hw2 hw3

 

JAG ÄLSKAR MAT! Kött är det bästa jag vet. En kall coca cola till det, mums! Jag förstår inte tjejer som hela tiden tänker på vad som stoppar i sig, det blir bara motsatt effekt i slutändan. Poff tjockis! 😉

Har tagit det lugnt idag, tagit en paus från bloggen och internet. Umgåtts med kära och målat tavlor. Det är helt sjukt vad med beställningar jag får in här på sommaren, jag har fått solla ordentligt och förklarat att jag inte kan måla 200 tavlor, min dead line för alla beställningar är 19:e juli.
Men jag ska inte klaga, jag är tacksam för allting i mitt liv.

Jag kallar det kapitlet jag lever nu för Hanna Widerstedt 3,0. Jag är uppgraderad, jag är bättre som person. Mindre egoistisk och njuter mer av livet. Människor jag inte träffat på år och dagar får en chock när de ser mig,
”Vad har hänt med dig? Din aura är inte längre mörk, den är pastell!”. När man mår som en gud blir ens aura pastellfärgad tydligen, haha…

Vi hörs senare, jag ska göra klart målningen nu… Ni vet den som kommer auktioneras ut och pengarna doneras till en hemlös? 😉 Jag berättar mer senare !

4 reaktioner på ”Food lover

  1. Var tvungen att skriva till någonting, efter all denna tid. Du är så kreativ, fantastisk och underbar på alla vis. En äkta estet, svårt att hitta nu förtiden tyvärr.
    Har aldrig blivit riktigt provocerad av dig under Louis-tiden, vet inte riktigt varför, hade en känsla av att du var extremt intelligent.

Kommentera

