Sending love letters to a necrophilia

a1 a2

Min ljuvliga klänning direkt från Bali. Har inte använt den på hur länge som helst och idag är ju perfekt väder! Håret är som ett troll, vet inte vad det är för fel på mig.

a4 a3 - Kopia

 

Nu blir det en sväng till posten. Tavlor måste skickas och små handskrivna brev till varje köpare. Ni brukar berätta er livshistoria för mig, och väljer tavla därefter. Skicka gärna bilder på hur det ser ut hemma hos er sen! 🙂

 

5 reaktioner på ”Sending love letters to a necrophilia

  1. Jösses, använder du en hel tejprulle per paket? Lär ju ta en timme att öppna om man som jag envisas med att källsortera.

  2. Jag tycker att varit betre med bilder på dej och vad du gör.Det är lite mer semre nu för du hr
    inte så mycket kula foton mer nu mer.För vade mycket foto för.Du har trapat ner dina foto på dej.När du har kul.

Kommentera

