Beauty Journal#2

la1

Lancome Pure Empreinte är en vit lermask som rengör huden på djupet. Det ser helt photoshopat ut.
Jag har i grund väldigt bra hud, men jag har stora problem med svarta pormaskar som jag inte vill klämma eftersom det blir ärr.
Vill i varje fall tipsa om den här masken, helt sjuka resultat! Tror jag betalade 400 för den, och det mina vänner, är den värd.

la2

2 reaktioner på ”Beauty Journal#2

  1. Hej Hanna!
    Kan inte du ge lite tips om hur man målar tavlor? Tänkte köpa ett kit med akrylfärg men vet inte riktigt vad jag ger mig in på 🙂

Kommentera

