ANSWERS

Vad har du att säga till dom som fortfarande tror att du inte alls fejkade Louis?
Det är fantastiskt! Det är ju lite som en tavla. Alla måste ha en åsikt, annars är det ju ingen idé.
Ett motto jag använt länge, ”Se dig själv som en tavla, alla måste ha en tanke om dig”

Vad tycker du om människor med Asperger?
Mycket bra folk. Korrekta, produktiva och framförallt ärliga. Har flera vänner med asperger, de är helt fantastiska!
Jag själv hade en felaktig diagnos (Asperger) i cirka 4 års tid. Under 90-talet fick alla som stack ut lite denna diagnos eftersom den var helt ny. Anledningen till min diagnos var,
Hanna har inga vänner och sitter ensam på rasterna och spelar pokemon”.
Haha, konstigt att jag inte hade några vänner när alla barnen skrek efter mig att jag var fulast i vallentuna och att jag var smuts. Minns att jag gjorde allt i min makt för att få lite kompisar. Slavade efter dem och gav dem mina lunchpengar. Smörade, nedvärderade mig själv… Allt för att bli accepterad.
Slarviga läkare, diagnosen togs bort när jag gjorde en omutredning.

H2

Vad hände med projekt Jenna? Kommer de fortfarande bli av och kommer vi få ta del av det? :D
Självfallet. Jag är frisk nu och kommer börja. Lugna lugna 😉

Gjorde du verkligen läppförstoring som LV?
Oja! Säkert 10 gånger. Det har gått ur nu, phew! Kände mig som en anka. Nu använder jag bara lip plumpers om jag vill att de ska bli lite större.

Ärligt, kändes det inte ganska kungligt att lura ett helt jävla land? Du äger.

😉

H3

Hur är ditt förhållande till Marie Plosjö? Liksom efter hela detdär dramat du hade med henne? :D

Alltså, jag blev provocerad att hon blåste mig på lön i fem månader. Alltid ”Du får nästa månad” and so on. Oproffesionellt.
Hela hennes affärsidé med mondoblog var kaos. Jag pushade henne att försöka lägga ner en slant för att uppgradera portalen och fokusera på att ge alla storbloggare lön och faktiskt dela ut alla dessa resor de lovar. Gav henne tips att verkligen promota de bloggare med högst trafik, anlita ett riktigt team som hjälpte henne med alla mejl och sponsring. Hon lyssnade inte eftersom då var hon tvungen att betala.
Marie känns väldigt naiv, hon anlitade en outbildad kille som inte kunde photoshop som skulle designa hela hemsidan… Hans ”lön” var att bli toppbloggare. Stackarn gjorde allt, skötte hennes mejl och gjorde riktigt slavjobb för ingenting.
De kommer ju lägga ner portalen eftersom alla storbloggare blev besvikna och valde att gå vidare. Trist, men man måste göra rätt för sig och inte lova saker man inte tänker hålla.

Celebrity crushes?

Till Lindemann, Jared Leto i American psycho och Requiem of a dream, Jude Law.

H4

1) Ska du sluta blogga då du reser bort snart ?
2) Är du Jenna nu ? Eller vem föreställer du just nu ?

Absolut inte! Uppdateringen kommer nog bli lite sporadisk när jag inte flyttat in till studion och har wifi… Men vi kommer ha grymt kul, jag hoppas ni följer med mig? 🙂
Haha, alltså jag har inte 10 olika personligheter? 😛

Blir du glad när ett fan/beundrare kommer fram till dig på stan?
Alla gånger, förutom när jag tar kvällspromenader eller joggar! (Har blivit jagad av en tjej en gång… ) Ni är underbara 🙂

H5

Du har väldigt fin hy, vad använder du till ansiktet som rengöring?
Clarins, Clarins, Clarins… Älskar det märket.

Gick du ut med bra betyg i skolan? Var du mycket stressad osv? Vilken linje valde du?
Gick estet bild&form. Ja, jag hade bäst betyg i klassen. Nja, har alltid haft lätt för mig i skolan. Det jag läser går lätt in, sedan har jag fotografiskt minne. Jag var bäst i klassen på bild, men sämst i matte. Det är som om alla siffror rör ihop sig och min hjärna får kortslutning. Jag måste kolla mobilen för att luska ut vad 19+23-8 är.

Om du måste välja ut två favoriter i BB gänget, vilken tjej och kille hade du då valt?
Jennifer, hon är en härlig och ärlig tjej. Marcelo ska alltid spela allan och korkad, han är egentligen ganska klok. Han brukar skriva till mig ibland, jag tror han börjar bli utbränd så jag ger honom värdefulla tips.

Hur orkar du med alla elaka kommentarer du får, och tar du någonsin åt dig?
Det är ni, mina läsare som får mig att le varje gång jag loggar in här. När jag hade som mest panikångest skrev jag ut alla era vackra mejl till mig och läste varje kväll. Det är tack vare er jag bloggar, ni ger mig så mycket.

 

 

H1

2 reaktioner på ”ANSWERS

  1. wooh! Första gången min fråga svaras på i en frågestund. 😀 haha fick ju åtminstone bekräftat mina mistankar om marie 🙂

Kommentera

