Top secret

Mina favoritfärger är chocolat, imperial purple, cobalt blue, och rosso.

Jag är kort, närmare 1,60 ! De som träffar mig blir alltid så chockerade över att jag är så petite.

Min favoritfilm är Hannibaltrilogin

Den enda parfym jag använder är Prada D’iris Infusion

barn3

När jag var liten hade min farfar en katt som hette Super Mario som jag kastade ner från balkongen… För jag trodde den skulle kunna flyga.
Katten såg jag inte efter det.

barn1

Jag är kär för första gången i mitt liv. Fast det har ni nog förstått vid det här laget? 🙂 Jag hoppas den här ringen kommer följa med mig i graven. Den symboliserar det finaste löftet jag fått i hela mitt liv. 

barn2

 

3 reaktioner på ”Top secret

  1. Grattis till förlovningen! Vi hänger i samma umgängeskrets så detta har inte varit en hemlighet… 😉 A är en fin kille! När flyttar ni till berlin? hälsa så mycket från Hellen!
    Du är en grym konstnär!

  2. Hej Hanna! Jag måste bara säga att du är en stor inspiration för mig. Jag har följt dig enda sen du var med i big brother fast då tyckte jag inte om dig alls… så som du betedde dig. Men nu när jag ser hur mycket du har förändrats (på ett positivt sett) så är jag glad över att jag aldrig slutade följa dig. Fortsätt så här! 🙂

Kommentera

