Beauty Journal #1

Får ju alltid frågor om mina hudvårdsrutiner, så jag tänkte att vi gör som en liten dagbok där jag skriver om vad jag använder för smink, hudvård, hårvård etc.

Vi börjar med hudvården, en bra hudvård är det viktigaste. Man måste alltid börja med roten, alltså grunden.

beauty2

 

Mitt favoritmärke är Clarins, det gör underverk för min hud! 
Steg 1. Rengöra huden från orenheter, både morgon och kväll.
Steg 2. Toning lotion både morgon och kväll.
Steg 3. Oljan appliceras på kvällen, cirka 4 droppar.

Voila! Muy bien !

Om jag

 

Har jag varit ute en hel dag blir det en annan femma, då fokuserar jag endast på att ge min hud rikligt med fukt.
Denna serie är för torr och känslig hud, perfekt nu i sommar och på semestern 😉

Steg 1. Rengöra huden
Steg 2. Applicera återfuktande lotion
Steg 3. Applicera age corrector, som får min hud att inte åldras från all sol.

Prova denna mirakelprodukt direkt från USA. Face feel tar bort svarta porer och orenheter… För endast 99;- ! Du får hela tio masker och sparar 200 (ord pris 299;-). Frakten bjuder vi på ! Tryck här för mer info. Obs, endast begränsad upplaga så passa på innan de tar slut!

Kommentera

