Work and no play

work1 work2

 

Work, work, work. Specialbeställning.

Behöver du en ny sladd till din Iphone? Specialpris just nu, 119;- inklusive frakt (ord. pris 249;-). Sladden mäter hela 5 meter! Tryck här för att komma till erbjudandet !

3 reaktioner på ”Work and no play

  1. Hej Hanna!

    Din konst tilltalar mig. Du har en unik stil. Fan vad kliché det låter, men det var det första som ploppade upp i mitt huvud när jag kikade runt i ditt galleri. Drar man det ett steg längre så är det klart att alla har en unik stil, alla är unika. Men vad jag menar är att jag får en känsla av att jag faktiskt inte sett det här förut, vilket i min värld är unikt. Min hemmaplan är musiken. När det kommer till bildkonst saknar jag såväl kunskap som vokabulär. Så har ingen mer intressant motivering än denna; jag ser mig själv i dina tavlor. Och det är det som är konst för mig. Där orden tar slut tar bild- och ljudkonst vid. Det är därför musiken är så viktig för mig. Jag förstår inte bildkonst ur ett professionellt perspektiv, men jag förstår hur viktig den är.

    Stort lycka till med allt! Jag hejar på dig.

  2. Jag tycker din blogg ar fantastisk nu! Din konst ar fantastisk och inspirerande. Min storska drom ar ocksa att bli konstnar, men jag vet inte om jag lyckas som du gjorde. Jag undrar aven hur det var mellan dig och Jocke? Var er forhallande en till del i LV-project eller gillade du honom pa riktigt? Kan du skriva nagot om det?

    Onskar dig all lycka!
    (PS. Hoppas du forstar vad jag skrivet, trots att jag inte anvander en svensk dator med alla bokstaver.)

  3. Gud vad glad jag blev när jag såg ett nytt inlägg på din blogg! Jag har följt den från start men sen försvann du ju. Jag kollade här nästan varje dag hur länge som helst för att se om du uopdaterat något. Jag är superglad att du är tillbaka, förhoppningsvis föratt stanna. Kul att du mår bra igen! Ser fram emot fler inlägg:-)

Kommentera

