Fighting with an old man

Nu vill jag att vi reder ut det här med Joakim Berg. Kommer ta bort det här inlägget om några timmar för ingen vill samarbeta med honom och jag vill inte sabba mitt rykte.

Ja, det var ett PR-förhållande. Joakim skrev till mig direkt när jag kom ut ur BB och frågade om vi skulle fejka ett förhållande. Allt för uppmärksamhet.
Nej, jag kommer inte delta i deras serie, det vore som att köra rysk roulette med fullt magasin. Jag jobbar som konstnär och mentor för unga konstnärer nu. Min karriär är viktig, och jag skulle förlora mitt jobb som mentor om jag hängde med såna människor. Det jag gör är att ge feedback och hjälp för unga tjejer som vill jobba med konst.
Jag har blockat honom sen oktober, vet inte varför han inte släpper mig. Gör allt i sin makt för att sabba för mig trots att jag inte bryr mig om honom. Han är ingen intressant person, någon man glömmer bort.

Han ljuger för mycket och går inte att umgås med eftersom han måste ljuga om allt. Förstår inte varför, killen närmar sig 30 och det är mest sorgligt.
Jag skulle aldrig kunna umgås med någon som festar och ligger med tjejer i 15-års åldern eller inte kan ha vänner i sin egen ålder. Att ha en bästa vän som är 22 är märkligt. Att spela in en hemgjord ”realityserie” när man är så gammal är patetiskt.
Så, han är en tragisk filur utan framtid. Sad but true, så släpp det där nu. Jag har svårt för människor som inte är intressanta, vill lära känna männisor som inte får mig att gäspa.
Ja, självklart kommer han göra allt i sin makt för att förstöra för mig. Det går bra för mig nu, och vissa människor har så lite att de vill förstöra för de som lyckas bättre. Jag tycker synd om honom, det gör jag verkligen.

Jag jobbar med konst, jag kommer starta Project Jenna äntligen, jag är frisk och kan anstränga mig fysiskt nu. Han får spela in sin youtubeserie och jag gör mitt andra sociala experiment. Deal?

out1

out2

 

 

 

Jag i December 2012. 

22 reaktioner på ”Fighting with an old man

  1. Usch, äcklig mytoman… vet att han är otrogen mot sin tjej och ligger med 15 åringar… äcklig gubbe, ful är han också -.-‘ pedofiläckel…

  2. Se det såhär, Widerstedt!
    Han har bara 20 000 tittare på den där skitserien (haha ja jag kollade men stängde av direkt :P)
    du är konstnär, har massa beundrare som älskar dig, och jobbar med det du älskar!!
    vad gör han? stoppar grejeer i röven…

    du är smart och framgångsrik, han är, som du säger – en person man glömmer bort.

    GO WIDERSTEDT

  3. Nu ska du få se på riktigt skvaller om hanna (vider!!)stedt…
    hon är ihop med min storebror som är 29 år och är finansman. de har varit ihop sen januari och nu ska du få höra…

    *hanna är otrevlig och dryg IRL, sa bara hej till mig och inget mer. hon vill inte prata med fans utan viftar bort dom, om hon inte har en bra dag för då kan hon vara trevlig.
    * min storebror kommer BETALA hennes studio i berlin, och det är fan inte billigt…hanna ska bara betala hyra.
    * anledningen till varför hanna har fått storhetsvansinne är för hon är utvald att jobba med en större utställning i berlin, hon skiter i sin blogg utan fokuserar BARA på att slå igenom internationellt…
    * hon är en jävla FITTA, när hon och min bror hälsade på oss frågade jag om hennes ”projekt” och hon sa att hon var trött och orkade inte prata. jag och min bror är från ryssland och här respekterar vi varandras hem. hon var GÄST och ska respektera oss.
    * hanna ser ner på ALLA eftersom hon anser sig vara mer kulturell och smart än oss alla ”dödliga”. hon har blivit en jävla diva och ska leka så jävla snäll på sin blogg.
    hon blev UTVALD att delta i utställningen för… ja vette fan? hon tror att hon är nästa picasso och det enda hon pratar om är hur jääävla kul det ska bli att bli stor internationellt…

    JA, ja vill att dom gör slut. gör allt i min makt för att förstöra för dom för jag vill INTE att min brorsa ska betala en miljon till hennes jävla studio…hmmm

    1. Låter endast som att du är riktigt avundsjuk, din bror om detta är sant gillar antagligen Hanna, han väljer vad han gör. Hanna kanske är trött och inte alltid orkar med fans, hon har ju inte ens mått bra? Skulle du orka att ha fans konstant omkring dig hela tiden dygnet runt? Och nej hon tror inte att hon är någon picasso hon har en helt unik egen karaktär som är grymt bra , du borde lära dig att inte bete dig som ett litet barn. Jag är 16 år och förstår detta. Lycka till med livet och din framtid för den verkar såhär långt inte ljus.

    2. Vad sitter du och skriver? Har hon skyldigheter att vara trevlig bara för att du bjuder hem din bror med hans flickvän? Man bjuder väl hem folk av största anledningen att man vill umgås med dom, inte bli underhållen. Jag är en riktigt go och härlig människa, men jag har all rätt att ha jobbiga dagar också. Det har alla.

      1. Blir så jäkla irriterad på dig, snacka om att du är jobbig (huvudkommentaren), varför är det fel att inte vilja svara? Det är inte direkt respektlöst, utan vill hon hålla det inom sig så vill hon. Man måste tamigfan inte berätta allting.

  4. Hej Hanna de första jag måste säga är att jag beundrar dig sjukt mycket. Sen en annan sak du skrev i inlägget att du lär ut ungdomar att måla så ju undrar hur mycket du tar för en kurs och om de kostar

  5. Hej Hanna,

    Jag undrar vad ”Projekt Jenna”r för något? Är den inte redan avslutad? Du skrev i februari att den var redan klar. Uppkattar om du svarar.

  6. hahaha…. jockiljugi 😀 hörde att han blev utkastad ur sin soclägenhet och snyltar nu på sin flickvän.. lyckad människa! läs gärna tråden om honom på flashback, han lånar pengar av vänner och blåser dom…

  7. Du är så underbar Hanna! Alla vet du är BÄST!
    Jockeljugi är en efterbliven gubbe med fjortiskläder.
    Utnyttjar små tjejer på allt. Ljuger dem rätt i ögonen. Varför?- jo för att han kan.
    Utan dig Hanna vore Jocke inget. De var din medverkan i youtube ”serien” som gav tittarsiffror. Därför drar han in dig igen för han vet hans tid är förbi. Ljugit för mycket.

  8. Äsch, jag hatar honom inte men gillar inte honom heller. Har aldrig riktigt funnit honom intressant, det känns bara som om att han är precis som alla andra. Som gör allt för kändisskap. Själv så gör jag nästintill allt för att slippa bli sedd, men jag antar att det beror på min Asperger.

Kommentera

