Oops, I’m naked

widerstedt widerstedt2 widerstedt3

 

Haha, grannarna tror jag är galen eller något när jag går runt såhär och städar/röker… Beter mig allmänt WT 😉
Jag älskar min lilla byhåla jag kommer ifrån, Vallentuna. Fina minnen från barndomen och det är ju min lilla kärna av trygghet.

Min allra första utställning kommer vara här, om allt går som det ska. Jag ska ha möte med Vallentunas kulturchef och vi får se vad vi hittar på. Det känns som att ungdomarna som bor här tror att all konst måste vara tråkig… När den inte behöver det !
Själv hatade jag bild&form i gymnasiet, vi hade iofs världens sämsta bildlärare tills jag gick år tre då vi bytte. Ung och fräsch och driven, I like !

Puss.

En reaktion på ”Oops, I’m naked

  1. jag fattar inte vad du gör just nu och vad var grejen med WT? jag menar den personen du var i bigbrother? tacksam för svar 🙂

Kommentera

