Love beauty

me1 me2

 

Jag älskar att vakna upp nuförtiden med ren och fräsch hy. Hade såna problem förut med svarta och vita pormaskar som aldrig försvann, klämde man lite blev det ärr. Minns att jag köpte såna Nivea stripes men de funkade ju inte ens. Satt i flera timmar och spenderade flera tusentals kronor på olika ”mirakelkrämer”. Nu får jag höra hela tiden vilken vacker hy jag har!

Psst… Face Feel är svaret 😉 Bara fem dagar nu på ert supererbjudande! 99;- för hela tio masker och frakten ingår. Ordinarie pris 299;-, spara 200 kronor ! Här är länken. 

5 reaktioner på ”Love beauty

  1. Du ska ju verkligen tappa ner på sminket! Du ser grymt mkt bättre ut här än någon bild jag sett på dig där du bär smink!

Kommentera

