Beauty

BUHU1

 

Jag är inte typen som är fixerad vid märken. Kläder, skönhet och accessoarer väljs noga ut efter kvalitet och sedan köper jag det jag gillar förstås.

Men måste verkligen dissa Diors nagellack, jag är ju smått beroende av nagellack och tänkte att jag köper ett dyrare märke istället för fem olika nagellack. Det gick snabbt att torka, men det tog bara en dag innan det började spricka och färgen försvann. Ska jag betala 300 kronor för detta? Borsten var också skitkonstig, bred och kort. Målade utanför mer än någonsin för man kom ju inte åt ordentligt.

Nej, lägg era pengar på något annat. Detta är minst lika bra som mina budgetvarianter från L’oreal och Max Factor…BUHU2

Kommentera

