Post#12

Det jobbigaste inlägget jag skrivit, tror jag. Flytten till Berlin närmar sig, och jag fick de allra värsta nyheterna jag kunde fått.
Lagret jag planerade att lägga mina grejer i har brunnit, det håller på att saneras nu. Nu har jag ingenstans att lägga mina tavlor i. Lagret kommer snarare förstöra mina tavlor än att göra dom fina.

Vad ska jag göra med alla målningar jag skapat under ”Meine Angst”-perioden? Det är helt sjukt vad förkrossad jag är nu. Dessa tavlor målade jag under min tid med dödsångest. De betyder så mycket för mig. Nu har jag ingenstans att ha dem.

De kan inte följa med till Berlin, jag har alltså en resväska som ska få plats med allting nödvändigt.

Min ryss sa ”Sell them to your fans, be kind and sell them to someone who will appreciate them”.
Så det gör jag nu.

Jag sticker den 19 juli, varje tavla säljer jag för grovt underpris. 1 000 kronor och jag bjuder på frakt. Mejla på hwiderstedt@live.se så pratar vi mer. Puss.

n1 n2 n3 n4 n5 n6 n7 n8 n9 n10

3 reaktioner på ”Post#12

  1. Önskar att jag hade lite pengar, du är sjukt duktig! Kan du inte ställa ut dom? Jag tror att nya Vallentuna bibliotek gärna tar emot, eventuellt Täby bibliotek! På så sätt kan du få fler köpare/sälja för mer! 🙂 du gick bild och form på gymnasiet eller? Det gjorde jag iallafall! Om du har en utställning så kommer jag och ser, bor i Vallentuna 😀

  2. Åh du är så duktig duktig duktig! Hatade dig i BB, sen älskade jag dig i BB. Hånade ditt förhållande med JB, älskade twisten när du sa att allt var ett spel. Nu för tiden diggar jag dig bara.. Du är snygg, du är smart du är cool. Man vet inte riktigt vad som är sanning, eller vad som är fiktivt, men en sak vet (tror jag?) jag och det är att dina tavlor är du! Jag är mycket intresserad.

    Men viktigast av allt: Vad använder du för teknik när du målar? Material, färg, underlag osv.?

    Md vänliga hälsningar, Little-J

Kommentera

