Post#10

Alltså nu måste jag säga ifrån på riktigt.  Jag tror de flesta av er vet vem Edwin är, han har cirkulerat i massor med skvallerblaskor enda sedan december 2011 och jag börjar bli trött på allt han får utstå.

Ja, vi var ett par. Ja, det var inte mitt bästa förhållande. Men han förtjänar inte alla dessa rykten om att han skulle vara bög, kvinnomisshandlare, våldtäktsman och så vidare. Han har sin flickvän nu och jag har min. Vi är lyckliga på varsitt håll.
Det sista jag vill är att hans familj ska få utstå massor med trakasserier från okända människor som tror på alla rykten.
Jag vill inte förstöra för hans förhållande och nuvarande flickvän. Hans lillasyster har fått barn och jag vill INTE att hon ska få massor med skit från det i stil med ”hur känns det att din bror är en idiot?”

Så snälla, sluta skriv hans namn på skvallerbloggar och så vidare. Jag har ingen kontakt med honom och planerar inte att ha det heller, men jag vågar inte ens föreställa mig hans situation. Edwin har ett jobb och ett rykte att tänka på, snälla visa respekt.

w1 w2 w3

Nu ska jag måla vidare. Har en storbeställning på gång. Puss.

Problem med svarta och vita pormaskar? Acne? Här är lösningen för endast 99;-. Frakt ingår. Face Feel är masken som drar ut orenheter och finnar på tio minuter. Tryck här!

Kommentera

