Post#3

o o5

 

Började morgonen med ett joggingpass och fixade till naglarna. Äter frukost nu, det är superviktigt! En bra frukost gör hela din dag bättre, kom ihåg det tjejer. Blir en sväng till Kreatima idag för att investera i lite grejer, har ett litet projekt på G nu som ni får se senare… 😉

o2

 

o1

o3

 

Tyvärr är jag inte så fotogenisk, men jag tänkte visa er hur fin min hud har blivit. Har sedan barnsben haft problem med svarta porer och jag tycker Nivea White stripes både ger ärr och noll effekt. Har fått äran att prova Face feel, en mask som efter applicering försiktigt dras bort… Poff väck blackheads ! Fixat ett bra erbjudande till mina läsare, istället för 299;- får ni tio stycken masker för 99;- och då ingår frakt. Här är länken !

3 reaktioner på ”Post#3

  1. Herregud, jag grät igenom alla dina 4 nya senaste inlägg. Jag störtgrät. Jag har verkligen saknat dig. Jag tackar dig så sjukt mycket att du valt att börja blogga. Tack tack tack. Jag kände igen mig så mycket när du berättade om din pojkvän.Det är något som ingen tjej borde gå igenom. Kramar till dig Hanna! ❤

  2. Ååh gud, du är så vacker! Du verkar ju vara hur mysig och härlig som helst! Och du har verkligen talang när det gäller att måla. Ha det bäääst, kram på dig! ♥

Kommentera

