Post #2

ba1 ba2 ba3 ba4 ba5

 

Idag har jag och min älskade kollat på en studio till mig. Utbudet är riktigt stort, det finns allt från små studentrum till stora ljusa östermalmslägenheter. Det kanske är lite osmart att skaffa ännu en utgift nu när flytten är nära, men man vet ju aldrig vad som händer.
Min sommar blir så mysig, Spanien i juli och flytt i början av augusti. Jag säljer av det mesta jag har hemma nu på tradera. Vill bli av med allt så jag slipper slänga det, känns väldigt oekonomiskt. Om ni vill kika in lite grejer kan ni kolla här

Ps. Tack för era fina ord, ni anar inte hur mycket det betyder !

 

11 reaktioner på ”Post #2

  1. Välkommen tillbaka Hanna! ❤ Du var verkligen ett stöd för mig förra våren då jag var fast i Sverige under en tid mot min vilja.. Du inspirerade även mig att starta min egen blogg då jag kom tillbaka där jag hör hemma nämligen i New York! Du är grym ❤

    Love från SoHo

  2. Kul att du är tillbaka. Trodde nästan du gått under jorden som ett nytt projekt el nått:-) De är skönt o höra att du mår bättre nu iaf. O måste bara säga att du ser vackrare ut än nånsin. Du glöder! Lev väl!

  3. Välkommen Hanna ! Du ser snyggare ut med svart hår! Och du är mer gulligare, hoppas att folket inte börja bli elak mot dig.

  4. Måste berömma dig för dina vackra tavlor, alltid varit intresserad av att köpa men varit svårt då jag flyttade till Spanien. Vart i Spanien kommer du att befinna dig när du kommer i Juli?

Kommentera

