Let’s get this party started

PROJECT JENNA

Location: Europe

Status: Final

Release Date: When you want it to be

// To be continued…

52 reaktioner på ”Let’s get this party started

  1. Hanna, du som gillar konst och verkar vara en vettig människa med förmåga att tänka, vad är dina tankar angående denna video?

  2. Alla spelar sina små roller ibland, en månad eller så. Jag är så imponerad av, och även avundas, att du har modet att ta det så mycket längre än många andra vågar.

  3. Vad har hänt med alla dina blogginlägg? Antar att det har någonting med projekt Jenna att göra, men jag är ändå nyfiken. 🙂

  4. Wow! Känslan som uppstår när man fattar att ”du” (din nuvarande blogg) var projektet ”Jenna”. Beundrar även dom som fortsatt följa dig efter att du ”avslöjade” vem du är. Nu kan man inte sluta. VEM är Hanna Widerstedt ? Vem är du? Spännande, du kör riktig mindfuck. Mycket creds till dig. Kommer bli spännande att se hur det här utvecklas och hur många karaktärer vi kommer se. Nu går det inte att hitta på en till karaktär utan att folk ska fatta. Ska bli spännande att se vad du hittar på. Lycka till!

    1. Anar som du! men OM detta var ”Jenna” tycker jag det var grymt lamt, marknadsföringen för ”nya projektet” var j*vligt spännande dock… antiklimax.

  5. Vad händer ? Jag har helt tappat intresset men det var kanske det som var meningen, H har hittat roligare spelplatser och behöver inte sina läsare mer, eller så har det hänt något. Hon skriver ju att vi bestämmer själva. Sån mindfucker har jag aldrig träffat förr. Blir lätt irriterad och tycker inte detta är KONST, utan KONSTIGT. Over and out, nu läser jag inte mer……………

  6. Den som väntar på nåt gott….. Hanna är oberäknelig….Drottningen av alla bloggar.. Klart det är konstigt för det är ju det som är meningen.. Ha ha ha. Go girl go!

  7. Hon uppdaterar ju sin FB en del, men jag hittar inga direkta ledtrådar ang. Jenna-projektet, vad hon gör eller var hon är.

  8. Hanna Widerstedt,

    Du har fört oss bakom ljuset,
    Du har fått oss sitta med datorn ensam i huset.
    För att trolla med våra sinnen,
    Och leka med våra minnen.
    Ge oss en uppdatering nu,
    Så vi får veta vem som egentligen är du.

  9. Herregud va ja saknar den gamla widerstedt haha.
    Tyckte du va så SJUKT rolig!! 😀 Till och med min pappa
    tyckte det 🙂 Det va en härlig tid 😉

  10. nu är jag nyfiken! 😀 saknar dina små projekt 😀 men dock undrar jag om något projekt kan bli lika bra som Louis Vulgorette projektet… hmmm 🙂

    lycka till 😀 nu kommer jag börja läsa din blogg igen :’)

  11. Fattar inte folk att Jenna ”projektet” är att hon har kommit fram och det hon skrev på DENNA bloggen var PROJEKT JENNA. Denna bloggen var en till lögn eller karaktär som hon kallar det.

  12. Hej Hanna!
    Kanske bara jag som fortfarande går in på din blogg dagligen? haha.. Jaja, vore kul att se hur allting går med projektet! 🙂 Förstår om du inte har tid för en blogg, men vore ändå kul med en update. Hoppas allting går bra i alla fall.
    Kram!

  13. Jaa jag skrev ju innan att jag var less och inte skulle kolla här mer haha, men nu är jag nyfiken, eller förbryllad eller något. Hoppas det inte hänt Hanna något trist, var är hon ? Någon som vet, eller vill du svara själv 🙂 Kram

  14. Jag var med när du blev hatad. Jag var med när du blev ihågkommen. Jag var med när folk föraktade dig. Jag var med när folk blev förvirrade. Jag kan inte säga att jag beundrar dig, för jag undrar fortfarande vad det var du gjorde. Att störa sig på arroganta och självupptagna ungar är en sak, men att få sig själv att framstå som en sådan människa är väl inte ett sätt att förklara för allmänheten att det minsann är sådana som du som barnen i detta gråa, trista Sverige ser upp till. Du skrämde folk halvt till döds med ditt beteende, eller ska jag säga ditt skådespeleri. Men, jag avundas dig. Jag avundas din framgång. Du är ett levande bevis på att viljan är den ledande ingrediensen i en människas framgång. Jag ser framemot ditt nästa projekt, jag vet inte vad jag har att vänta mig, men efter den senaste åkturen du så glatt skänkte till oss svenskar så antar jag att det kommer att bli minst lika spännande och chockerande som sist. Tack du!

  15. Hej Hanna, var är du? Vad gör du? Hur mår du? Även om det inte blir nånting med projekt Jenna så önskar jag du kunde uppdateras din blogg lite i alla fall, ge ifrån dig lite livstecken!
    Stay strong

  16. Jag som allvarligt trodde att hon påriktigt var en ”idiotisk fjortizz” jag blev chockad när jag fick veta sanningen!

  17. Jag har uppriktigt sagt aldrig tyckt särskilt bra av dig, och trodde ärligt tt ”allt är en roll snacket” bara var bullshit för att du insett hur mycket skit du fått. Men detta och inlägget innan har verkligen gett mig en ny uppfattning om dig, du är ett geni på riktigt. Du mindfuckad hela Sverige och du gjorde de bra, du stod ut med all skit och jag beundrar dig för de, med all skit du stått ut med är de inte konstigt att du börjat må dåligt. Fortsätt med denna sida så kommer fler än jag få den positiva bilden av dig! Kolla bara kommentarerna här 99% positiva, förut var 99% haters.. youuuu go girl

Kommentera

